Info o lokomotywach i innym taborze , sprawy techniczne itp. :)
Charakterystyka taboru:
EU07: (303E)
Parametry Techniczne:
Producent - "Pafawag" Wrocław ( 1-244 ) "Hipolit Cegielski" Poznań ( 301-545 ) Typ - 4E ( do nr 244 ), 303E ( od nr 301 ) Układ osi - Bo'Bo' Szerokość toru - 1435 mm Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon Długość ze zderzakami - 15915 mm ( do nr 244 ), 16315 mm ( od nr 301 ) Odległość osi skrajnych - 11600 mm Ogległość czopów skrętu - 8550 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 2903 mm Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna - 2080 kW Moc ciągła - 2000 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa - 83400 kg Masa piasku - 700 kg Masa wózka kompletnego - 22300 kg Masa zestawu kołowego - 2850 kg Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg Masa przetwornicy głównej - 1660 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg Prędkość maksymalna - 125 km/h Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 152,7 kN Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 71,3 kN Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541b, EE541f ( 4 ) Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 ) Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 ) Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ), PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 ) Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 ) Sterowanie wielokrotne - jest Przełożenie przekładni - 79:18
EP08
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 102E Układ osi - Bo'Bo' Szerokość toru - 1435 mm Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon Długość ze zderzakami - 15915 mm Odległość osi skrajnych - 11600 mm Ogległość czopów skrętu - 8550 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 2903 mm Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna - 2080 kW Moc ciągła - 2000 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa - 83400 kg Masa piasku - 700 kg Masa wózka kompletnego - 22300 kg Masa zestawu kołowego - 2850 kg Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg Masa przetwornicy głównej - 1660 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg Prędkość maksymalna - 140 km/h Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 112 kN Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 52 kN Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541c, EE541g ( 4 ) Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 ) Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 ) Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ), PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 ) Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 ) Sterowanie wielokrotne - jest Przełożenie przekładni - 77:24
ET21 (3E/1)
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 3E ( do nr 69 ), 3E/1 ( od nr 70 ) Układ osi - Co'Co' Szerokość toru - 1435 mm System hamulca - pneumatyczny Knorra Długość ze zderzakami - 16820 mm Odległość osi skrajnych - 12000 mm Odległość czopów skrętu - 8600 mm Rozstaw osi skrajnych wózka - 4200 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 3005 mm Wysokość - 4620 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 100 m Moc godzinna - 2400 kW Prąd przy mocy godzinnej - 870 A Moc ciągła - 1860 kW Prąd przy mocy ciągłej - 675 A Napięcie sterowania - 110 V Nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy - 19000 kg Przełożenie przekładni - 85:24 Masa służbowa - 120000 kg ( do nr 69), 114000 ( od nr 70 ) Masa piasku - 260 kg Masa wózka kompletnego - 28100 ( do nr 69 ), 26500 ( od nr 70 ) Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg Masa przetwornicy głównej - 980 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 49,5 kg Masa agregatu sprężarkowego - 1225 kg Masa pantografu - 380 kg Prędkość maksymalna - 100 km/h Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 177,5 kN Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 144 kN Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKb-635, LKc-635 ( 6 ) Silnik przetwornicy głównej ( ilość ) - LKPa-282/353 ( 2 ) Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKP-354 ( 2 ) Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 ) Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - PZBb44a ( 2 )
ET22
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 201E Układ osi - Co'Co' Szerkość toru - 1435 mm Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon Długość ze zderzakami - 19240 mm Odległość osi skrajnych - 13800 mm ( 13880 mm dla nr 1001 i 1002 ) Odległość osi skrajnych wózka - 3500 mm ( 3800 mm dla nr 1001 i 1002 ) Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 3005 mm Wysokość - 4486 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna - 3120 kW Moc ciągła - 3000 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa - 120000 kg +/- 3% Masa piasku - 700 kg Masa wózka kompletnego - 32000 kg Masa silnika trakcyjnego - 4200 kg Masa przetwornicy głównej - 1660 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg Masa agregatu sprężarkowego - 1250 kg Masa pantografu - 380 kg Prędkość maksymalna - 125 km/h Siła pociągowa przy rozruchu - 228 kN Siła pociągowa - 99 kN Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541 ( 6) Przetwornica główna ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 ) Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPf-354 ( 2 ) Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820A ( do nr 300 ), PBSVKb64a ( od nr 301 ) ( 5 ) Silnik sprężarki pomocnicznej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 )
EP09
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 104E Układ osi - Bo'Bo' Szerokość toru - 1435 mm System hamulca - Oerlikon Długość ze zderzakami - 16740 mm Odległość czopów skrętu - 8000 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 2974 mm Wysokość - 4300 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna lokomotywy - 3180 kW Moc ciągła lokomotywy - 2940 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa lokomotywy - 83500 kg Masa piasku - 500 kg Masa wody w układzie sanitarnym - 37 kg Masa wózka kompletnego - 22240 kg Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg Masa przetwornicy głównej - 1160 kg Prędkość maksymalna - 160 km/h Siła pociągowa przy rozruchu - 122 kN Siła pociągowa - 74 kN Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKa-740 ( 4 ) Przetwornica główna ( ilość ) - LKPa-354/220, LKPa-368/220 ( 2 ) Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPa-368 ( 1 ) Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZMB32a ( 1 ) Silnik wentylatora oporów rozruchowych - PCSOb84b ( 2 )
Resztę potem wkleję :)
Pozdro
|
Luke_EU07 napisał:Info o lokomotywach i innym taborze , sprawy techniczne itp. :)
Charakterystyka taboru:
EU07: (303E)
Parametry Techniczne:
Producent - "Pafawag" Wrocław ( 1-244 ) "Hipolit Cegielski" Poznań ( 301-545 ) Typ - 4E ( do nr 244 ), 303E ( od nr 301 ) Układ osi - Bo'Bo' Szerokość toru - 1435 mm Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon Długość ze zderzakami - 15915 mm ( do nr 244 ), 16315 mm ( od nr 301 ) Odległość osi skrajnych - 11600 mm Ogległość czopów skrętu - 8550 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 2903 mm Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna - 2080 kW Moc ciągła - 2000 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa - 83400 kg Masa piasku - 700 kg Masa wózka kompletnego - 22300 kg Masa zestawu kołowego - 2850 kg Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg Masa przetwornicy głównej - 1660 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg Prędkość maksymalna - 125 km/h Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 152,7 kN Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 71,3 kN Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541b, EE541f ( 4 ) Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 ) Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 ) Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ), PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 ) Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 ) Sterowanie wielokrotne - jest Przełożenie przekładni - 79:18
EP08
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 102E Układ osi - Bo'Bo' Szerokość toru - 1435 mm Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon Długość ze zderzakami - 15915 mm Odległość osi skrajnych - 11600 mm Ogległość czopów skrętu - 8550 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 2903 mm Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna - 2080 kW Moc ciągła - 2000 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa - 83400 kg Masa piasku - 700 kg Masa wózka kompletnego - 22300 kg Masa zestawu kołowego - 2850 kg Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg Masa przetwornicy głównej - 1660 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg Prędkość maksymalna - 140 km/h Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 112 kN Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 52 kN Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541c, EE541g ( 4 ) Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 ) Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 ) Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ), PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 ) Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 ) Sterowanie wielokrotne - jest Przełożenie przekładni - 77:24
ET21 (3E/1)
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 3E ( do nr 69 ), 3E/1 ( od nr 70 ) Układ osi - Co'Co' Szerokość toru - 1435 mm System hamulca - pneumatyczny Knorra Długość ze zderzakami - 16820 mm Odległość osi skrajnych - 12000 mm Odległość czopów skrętu - 8600 mm Rozstaw osi skrajnych wózka - 4200 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 3005 mm Wysokość - 4620 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 100 m Moc godzinna - 2400 kW Prąd przy mocy godzinnej - 870 A Moc ciągła - 1860 kW Prąd przy mocy ciągłej - 675 A Napięcie sterowania - 110 V Nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy - 19000 kg Przełożenie przekładni - 85:24 Masa służbowa - 120000 kg ( do nr 69), 114000 ( od nr 70 ) Masa piasku - 260 kg Masa wózka kompletnego - 28100 ( do nr 69 ), 26500 ( od nr 70 ) Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg Masa przetwornicy głównej - 980 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 49,5 kg Masa agregatu sprężarkowego - 1225 kg Masa pantografu - 380 kg Prędkość maksymalna - 100 km/h Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 177,5 kN Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 144 kN Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKb-635, LKc-635 ( 6 ) Silnik przetwornicy głównej ( ilość ) - LKPa-282/353 ( 2 ) Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKP-354 ( 2 ) Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 ) Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - PZBb44a ( 2 )
ET22
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 201E Układ osi - Co'Co' Szerkość toru - 1435 mm Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon Długość ze zderzakami - 19240 mm Odległość osi skrajnych - 13800 mm ( 13880 mm dla nr 1001 i 1002 ) Odległość osi skrajnych wózka - 3500 mm ( 3800 mm dla nr 1001 i 1002 ) Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 3005 mm Wysokość - 4486 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna - 3120 kW Moc ciągła - 3000 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa - 120000 kg +/- 3% Masa piasku - 700 kg Masa wózka kompletnego - 32000 kg Masa silnika trakcyjnego - 4200 kg Masa przetwornicy głównej - 1660 kg Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg Masa agregatu sprężarkowego - 1250 kg Masa pantografu - 380 kg Prędkość maksymalna - 125 km/h Siła pociągowa przy rozruchu - 228 kN Siła pociągowa - 99 kN Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541 ( 6) Przetwornica główna ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 ) Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPf-354 ( 2 ) Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820A ( do nr 300 ), PBSVKb64a ( od nr 301 ) ( 5 ) Silnik sprężarki pomocnicznej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 )
EP09
Producent - "Pafawag" Wrocław Typ - 104E Układ osi - Bo'Bo' Szerokość toru - 1435 mm System hamulca - Oerlikon Długość ze zderzakami - 16740 mm Odległość czopów skrętu - 8000 mm Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm Szerokość - 2974 mm Wysokość - 4300 mm ( przy opuszczonych pantografach ) Najmniejszy promień łuku toru - 120 m Moc godzinna lokomotywy - 3180 kW Moc ciągła lokomotywy - 2940 kW Napięcie sterowania - 110 V Masa służbowa lokomotywy - 83500 kg Masa piasku - 500 kg Masa wody w układzie sanitarnym - 37 kg Masa wózka kompletnego - 22240 kg Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg Masa przetwornicy głównej - 1160 kg Prędkość maksymalna - 160 km/h Siła pociągowa przy rozruchu - 122 kN Siła pociągowa - 74 kN Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKa-740 ( 4 ) Przetwornica główna ( ilość ) - LKPa-354/220, LKPa-368/220 ( 2 ) Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPa-368 ( 1 ) Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZMB32a ( 1 ) Silnik wentylatora oporów rozruchowych - PCSOb84b ( 2 )
Resztę potem wkleję :)
Pozdro
|