Luke_EU07 - 2007-03-24 22:32:52 |
Założyłem ten temat, aby wszyscy, którzy zrobili jakieś tekstury do '424' podzielili się nimi, oraz przy okazji pochwalili :) Dziś zapodam ET22-212, teksturę lokomotywy, do której mam wielki sentyment (Bydgoszcz - Dzień Kolejarza 06'). Robiłem ją sam. Proszę o komentarze :
http://img372.imageshack.us/img372/673/et22212nr4.jpg
Link: http://www.sendspace.com/file/dw4ttx
Jutro postaram się dodać teksturkę science fiction: EU07-2007 ;) Tylko skopiuje na stary model.
|
DzieX - 2007-03-25 18:40:05 |
Fajna teksturka, podoba mi się, mimo, że nie gram w maszyne ;P Zrób tą co dostała pantografy połówkowe ;P
|
Luke_EU07 - 2007-03-25 20:26:11 |
Dzięki Dziex, ET22-1118 zrobię kiedy będę miał wolny czas, mam już jej datę i miejsce rewizji, nie powinno być problemów.
A teraz tak jak mówiłem: EU07-2007
http://img164.imageshack.us/img164/6833/eu072007ni8.png
Nie testowałem jeszcze na starym modelu, więc nie wiem czy wszystko oki. Jeśli nie to minuta zabawy w paincie i wszystko wyrównane ;)
Pozdrawiam
|
mannek - 2007-03-26 20:16:05 |
Witam a jaki powinien być wpis do scenerii???? Bo ja próbowałem różnych ale nic z tego pojawiała się biała lokomotywa
|
Luke_EU07 - 2007-03-27 18:13:12 |
Zapisujesz obraz jako EU07-2007, dajesz do katalogu EU07 i wpis:
node -1 0 EU07-2007 dynamic PKP\EU07 EU07-2007 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
chyba, że ściągnąłeś wcześniej model z wiadrami to wtedy ten wpis będzie się zgadzał:
node -1 0 EU07-2007 dynamic PKP\EU07 EU07-2007 303E-M 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Pozdrawiam
|
Kawu - 2007-03-27 20:25:41 |
Witam,
Może możecie mi wyjaśnić, czy jest możliwość rozpoznania jaka tekstura podchodzi pod jaki model? Pytam dość ogólnie, tzn nie tylko o tekstury przedstawione tutaj, tylko o całość taboru.
|
Luke_EU07 - 2007-03-27 21:44:12 |
@Kawu - Kiedy masz już teksturę do jakiegoś modelu, porównujesz go z tą, którą np. otrzymasz i wiesz, czy pasuje. Zgadzać musi się rozmieszczenie wszystkiego na teksturze, rozmiar nie zawsze.
Przykład:
Tekstura do tego samego modelu, choć inne rozmiary. Jednak należy zauważyć, że jeden z byków ma zwykłe światła, a drugi halogeny-zezy. W przypadku ET22 i większości lokomotyw aby dopasować modele (pliki T3D i MMD) oznacza się w następujący sposób:
201E - zwykłe Wpis: node -1 0 ET22-XXX dynamic PKP\ET22 ET22-XXX 201E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
201E-n halogeny-zezy node -1 0 ET22-XXX dynamic PKP\ET22 ET22-XXX 201E-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
201ER - rekiny node -1 0 ET22-XXX dynamic PKP\ET22 ET22-XXX 201ER 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
W przypadku EU07 rekiny oznaczymy 303E-m. Pliki do których odwołuje się model nazywane są zwykle jak typy lokomotyw. (ET22-201E, EU07-303E, oraz 4E). Kiedy mamy do czynienia z halogenami, mamy już wzory jak nazywane są poszczególne typy świateł. Takowe pliki 'wywoływane' są przez plik dynamic.dat, w którym znajdują się wszystkie wpisy np.
201E - pliki MMD, T3D, zwykle typ fabryczny loka, wagonu ET22 - nazwa lokomotywy 1 - wykorzystanie pojazdu, w tym przypadku lokomotywa (w pliku napisane jest wagon, tego też się to tyczy) z wnętrzem.
Między każdym wpisem (lokomotywy od lokomotywy, wagonu od wagonu, wagonu od lokomotywy, NIE MIĘDZY 3 LINIJKAMI DOTYCZĄCYMI JEDNEGO POJAZDU ) dajemy linijkę wolną.
Pozdrawiam !
|