• Index
  •  » Tabor
  •  » Nasze kochane lokomotywy, wagony i ezety

#1 2006-12-07 21:32:14

Luke_EU07

Administrator

Skąd: Schneidemuhl
Zarejestrowany: 2006-12-07
Posty: 113
Punktów :   

Nasze kochane lokomotywy, wagony i ezety

Info o lokomotywach i innym taborze , sprawy techniczne itp.


Charakterystyka taboru:

EU07: (303E)


Parametry Techniczne:

Producent - "Pafawag" Wrocław ( 1-244 )
             "Hipolit Cegielski" Poznań ( 301-545 )
Typ - 4E ( do nr 244 ), 303E ( od nr 301 )
Układ osi - Bo'Bo'
Szerokość toru - 1435 mm
Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon
Długość ze zderzakami - 15915 mm ( do nr 244 ), 16315 mm ( od nr 301 )
Odległość osi skrajnych - 11600 mm
Ogległość czopów skrętu - 8550 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 2903 mm
Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna - 2080 kW
Moc ciągła - 2000 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa - 83400 kg
Masa piasku - 700 kg
Masa wózka kompletnego - 22300 kg
Masa zestawu kołowego - 2850 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg
Masa przetwornicy głównej - 1660 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg
Prędkość maksymalna - 125 km/h
Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 152,7 kN
Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 71,3 kN
Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541b, EE541f ( 4 )
Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 )
Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 )
Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ),
PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 )
Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 )
Sterowanie wielokrotne - jest
Przełożenie przekładni - 79:18

EP08

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 102E
Układ osi - Bo'Bo'
Szerokość toru - 1435 mm
Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon
Długość ze zderzakami - 15915 mm
Odległość osi skrajnych - 11600 mm
Ogległość czopów skrętu - 8550 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 2903 mm
Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna - 2080 kW
Moc ciągła - 2000 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa - 83400 kg
Masa piasku - 700 kg
Masa wózka kompletnego - 22300 kg
Masa zestawu kołowego - 2850 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg
Masa przetwornicy głównej - 1660 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg
Prędkość maksymalna - 140 km/h
Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 112 kN
Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 52 kN
Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541c, EE541g ( 4 )
Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 )
Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 )
Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ),
PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 )
Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 )
Sterowanie wielokrotne - jest
Przełożenie przekładni - 77:24


ET21 (3E/1)

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 3E ( do nr 69 ), 3E/1 ( od nr 70 )
Układ osi - Co'Co'
Szerokość toru - 1435 mm
System hamulca - pneumatyczny Knorra
Długość ze zderzakami - 16820 mm
Odległość osi skrajnych - 12000 mm
Odległość czopów skrętu - 8600 mm
Rozstaw osi skrajnych wózka - 4200 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 3005 mm
Wysokość - 4620 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 100 m
Moc godzinna - 2400 kW
Prąd przy mocy godzinnej - 870 A
Moc ciągła - 1860 kW
Prąd przy mocy ciągłej - 675 A
Napięcie sterowania - 110 V
Nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy - 19000 kg
Przełożenie przekładni - 85:24
Masa służbowa - 120000 kg ( do nr 69), 114000 ( od nr 70 )
Masa piasku - 260 kg
Masa wózka kompletnego - 28100 ( do nr 69 ), 26500 ( od nr 70 )
Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg
Masa przetwornicy głównej - 980 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 49,5 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 1225 kg
Masa pantografu - 380 kg
Prędkość maksymalna - 100 km/h
Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 177,5 kN
Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 144 kN
Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKb-635, LKc-635 ( 6 )
Silnik przetwornicy głównej ( ilość ) - LKPa-282/353 ( 2 )
Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKP-354 ( 2 )
Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 )
Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - PZBb44a ( 2 )

ET22

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 201E
Układ osi - Co'Co'
Szerkość toru - 1435 mm
Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon
Długość ze zderzakami - 19240 mm
Odległość osi skrajnych - 13800 mm ( 13880 mm dla nr 1001 i 1002 )
Odległość osi skrajnych wózka - 3500 mm ( 3800 mm dla nr 1001 i 1002 )
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 3005 mm
Wysokość - 4486 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna - 3120 kW
Moc ciągła - 3000 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa - 120000 kg +/- 3%
Masa piasku - 700 kg
Masa wózka kompletnego - 32000 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4200 kg
Masa przetwornicy głównej - 1660 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 1250 kg
Masa pantografu - 380 kg
Prędkość maksymalna - 125 km/h
Siła pociągowa przy rozruchu - 228 kN
Siła pociągowa - 99 kN
Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541 ( 6)
Przetwornica główna ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 )
Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPf-354 ( 2 )
Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820A ( do nr 300 ),
PBSVKb64a ( od nr 301 ) ( 5 )
Silnik sprężarki pomocnicznej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 )

EP09

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 104E
Układ osi - Bo'Bo'
Szerokość toru - 1435 mm
System hamulca - Oerlikon
Długość ze zderzakami - 16740 mm
Odległość czopów skrętu - 8000 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 2974 mm
Wysokość - 4300 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna lokomotywy - 3180 kW
Moc ciągła lokomotywy - 2940 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa lokomotywy - 83500 kg
Masa piasku - 500 kg
Masa wody w układzie sanitarnym - 37 kg
Masa wózka kompletnego - 22240 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg
Masa przetwornicy głównej - 1160 kg
Prędkość maksymalna - 160 km/h
Siła pociągowa przy rozruchu - 122 kN
Siła pociągowa - 74 kN
Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKa-740 ( 4 )
Przetwornica główna ( ilość ) - LKPa-354/220, LKPa-368/220 ( 2 )
Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPa-368 ( 1 )
Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZMB32a ( 1 )
Silnik wentylatora oporów rozruchowych - PCSOb84b ( 2 )


Resztę potem wkleję

Pozdro


"Z kolejami życia na torów tych czasów"...
http://img171.imageshack.us/img171/7565/userbaryl1.png

Offline

 

#2 2011-03-07 17:06:48

gugle

Gość

Re: Nasze kochane lokomotywy, wagony i ezety

Luke_EU07 napisał:

Info o lokomotywach i innym taborze , sprawy techniczne itp.


Charakterystyka taboru:

EU07: (303E)


Parametry Techniczne:

Producent - "Pafawag" Wrocław ( 1-244 )
             "Hipolit Cegielski" Poznań ( 301-545 )
Typ - 4E ( do nr 244 ), 303E ( od nr 301 )
Układ osi - Bo'Bo'
Szerokość toru - 1435 mm
Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon
Długość ze zderzakami - 15915 mm ( do nr 244 ), 16315 mm ( od nr 301 )
Odległość osi skrajnych - 11600 mm
Ogległość czopów skrętu - 8550 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 2903 mm
Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna - 2080 kW
Moc ciągła - 2000 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa - 83400 kg
Masa piasku - 700 kg
Masa wózka kompletnego - 22300 kg
Masa zestawu kołowego - 2850 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg
Masa przetwornicy głównej - 1660 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg
Prędkość maksymalna - 125 km/h
Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 152,7 kN
Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 71,3 kN
Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541b, EE541f ( 4 )
Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 )
Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 )
Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ),
PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 )
Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 )
Sterowanie wielokrotne - jest
Przełożenie przekładni - 79:18

EP08

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 102E
Układ osi - Bo'Bo'
Szerokość toru - 1435 mm
Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon
Długość ze zderzakami - 15915 mm
Odległość osi skrajnych - 11600 mm
Ogległość czopów skrętu - 8550 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 2903 mm
Wysokość - 4343 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna - 2080 kW
Moc ciągła - 2000 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa - 83400 kg
Masa piasku - 700 kg
Masa wózka kompletnego - 22300 kg
Masa zestawu kołowego - 2850 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4210 kg
Masa przetwornicy głównej - 1660 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 485 kg
Prędkość maksymalna - 140 km/h
Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 112 kN
Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 52 kN
Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541c, EE541g ( 4 )
Typ przetwornicy głównej ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 )
Typ silnika sprężarki głównej ( ilość ) - AY-26 ( 2 )
Typ silnika sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb 32a ( dla sprężarki typu KP1 ),
PZMb 32a ( dla sprężarki typu 1JS60 ) ( 1 )
Typ silnika wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820, PBSVkb-64a ( 4 )
Sterowanie wielokrotne - jest
Przełożenie przekładni - 77:24


ET21 (3E/1)

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 3E ( do nr 69 ), 3E/1 ( od nr 70 )
Układ osi - Co'Co'
Szerokość toru - 1435 mm
System hamulca - pneumatyczny Knorra
Długość ze zderzakami - 16820 mm
Odległość osi skrajnych - 12000 mm
Odległość czopów skrętu - 8600 mm
Rozstaw osi skrajnych wózka - 4200 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 3005 mm
Wysokość - 4620 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 100 m
Moc godzinna - 2400 kW
Prąd przy mocy godzinnej - 870 A
Moc ciągła - 1860 kW
Prąd przy mocy ciągłej - 675 A
Napięcie sterowania - 110 V
Nacisk osi w stanie służbowym lokomotywy - 19000 kg
Przełożenie przekładni - 85:24
Masa służbowa - 120000 kg ( do nr 69), 114000 ( od nr 70 )
Masa piasku - 260 kg
Masa wózka kompletnego - 28100 ( do nr 69 ), 26500 ( od nr 70 )
Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg
Masa przetwornicy głównej - 980 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 49,5 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 1225 kg
Masa pantografu - 380 kg
Prędkość maksymalna - 100 km/h
Siła pociągowa godzinna przy pełnym polu - 177,5 kN
Siła pociągowa godzinna przy osłabionym polu - 144 kN
Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKb-635, LKc-635 ( 6 )
Silnik przetwornicy głównej ( ilość ) - LKPa-282/353 ( 2 )
Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKP-354 ( 2 )
Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 )
Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - PZBb44a ( 2 )

ET22

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 201E
Układ osi - Co'Co'
Szerkość toru - 1435 mm
Typ hamulca - pneumatyczny Oerlikon
Długość ze zderzakami - 19240 mm
Odległość osi skrajnych - 13800 mm ( 13880 mm dla nr 1001 i 1002 )
Odległość osi skrajnych wózka - 3500 mm ( 3800 mm dla nr 1001 i 1002 )
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 3005 mm
Wysokość - 4486 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna - 3120 kW
Moc ciągła - 3000 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa - 120000 kg +/- 3%
Masa piasku - 700 kg
Masa wózka kompletnego - 32000 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4200 kg
Masa przetwornicy głównej - 1660 kg
Masa silnika wentylatora oporów rozruchowych - 180 kg
Masa agregatu sprężarkowego - 1250 kg
Masa pantografu - 380 kg
Prędkość maksymalna - 125 km/h
Siła pociągowa przy rozruchu - 228 kN
Siła pociągowa - 99 kN
Typ silnika trakcyjnego ( ilość ) - EE541 ( 6)
Przetwornica główna ( ilość ) - MG91H, LKPm368 ( 2 )
Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPf-354 ( 2 )
Silnik wentylatora oporów rozruchowych ( ilość ) - DVY-2820A ( do nr 300 ),
PBSVKb64a ( od nr 301 ) ( 5 )
Silnik sprężarki pomocnicznej ( ilość ) - PZBb32a ( 1 )

EP09

Producent - "Pafawag" Wrocław
Typ - 104E
Układ osi - Bo'Bo'
Szerokość toru - 1435 mm
System hamulca - Oerlikon
Długość ze zderzakami - 16740 mm
Odległość czopów skrętu - 8000 mm
Średnica okręgu tocznego zestawu - 1250 mm
Szerokość - 2974 mm
Wysokość - 4300 mm ( przy opuszczonych pantografach )
Najmniejszy promień łuku toru - 120 m
Moc godzinna lokomotywy - 3180 kW
Moc ciągła lokomotywy - 2940 kW
Napięcie sterowania - 110 V
Masa służbowa lokomotywy - 83500 kg
Masa piasku - 500 kg
Masa wody w układzie sanitarnym - 37 kg
Masa wózka kompletnego - 22240 kg
Masa silnika trakcyjnego - 4600 kg
Masa przetwornicy głównej - 1160 kg
Prędkość maksymalna - 160 km/h
Siła pociągowa przy rozruchu - 122 kN
Siła pociągowa - 74 kN
Silnik trakcyjny ( ilość ) - LKa-740 ( 4 )
Przetwornica główna ( ilość ) - LKPa-354/220, LKPa-368/220 ( 2 )
Silnik sprężarki głównej ( ilość ) - LKPa-368 ( 1 )
Silnik sprężarki pomocniczej ( ilość ) - PZMB32a ( 1 )
Silnik wentylatora oporów rozruchowych - PCSOb84b ( 2 )


Resztę potem wkleję

Pozdro

 
  • Index
  •  » Tabor
  •  » Nasze kochane lokomotywy, wagony i ezety

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.menagospeedway08.pun.pl www.silverdefenders.pun.pl www.insomniapandemonium.pun.pl www.mse.pun.pl www.tibiafun.pun.pl